Pogoji poslovanja

Politika odpovedi**:

Termin je potrebno odpovedati najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom. V primeru, da odpoved ne bo opravljena v tem roku ali če stranka termina sploh ne odpove, bomo zaračunali 50 % cene zamujenega termina. Rok za plačilo tega stroška je 7 dni. Če plačilo v tem roku ni izvedeno, bomo primer predali v obravnavo odvetniški pisarni. Račun bo izdan stranki v obeh primerih (zamujene odpovedi in neodpovedanega termina). Zavedamo se, da lahko pride do nepredvidljivih situacij, zato bomo vsak primer reševali individualno.

Politika termina**:

Stranka je na termin povabljena točno ob dogovorjeni uri oziroma 5 minut prej. Zamuda do 10 minut bo tolerirana; če je zamuda daljša od tega, si pridržujemo pravico, da zaračunamo 50 % vrednosti zamujenega termina.

Politika vračila denarja**:

Po opravljeni storitvi vračila denarja ne nudimo. Če pride do neželene situacije, vas vabimo, da nas o tem obvestite v roku 48 ur, saj vas bomo v tem primeru povabili v salon in skupaj poiskali rešitev. Reklamacij po preteku tega obdobja ne upoštevamo. Če bo pritožba ocenjena kot utemeljena, bomo popravilo opravili brezplačno, in sicer enkrat v roku 90 dni.

Opravljanje storitev**:

Naša prioriteta je izvajanje storitev na najvišjem nivoju in z največjo mero profesionalnosti. Da bi lahko to dosegli, vas prosimo, da nas ob rezervaciji termina obvestite o morebitnih alergijah, posebnih željah ali specifičnih potrebah, ki jih imate.