Termin je potrebno odpovedati najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom. V primeru, da odpoved ne bo opravljena v tem roku ali če stranka termina sploh ne odpove, bomo zaračunali 50 % cene zamujenega termina. Rok za plačilo tega stroška je 7 dni. Če plačilo v tem roku ni izvedeno, bomo primer predali v obravnavo odvetniški pisarni. Račun bo izdan stranki v obeh primerih (zamujene odpovedi in neodpovedanega termina). Zavedamo se, da lahko pride do nepredvidljivih situacij, zato bomo vsak primer reševali individualno.
Stranka je na termin povabljena točno ob dogovorjeni uri oziroma 5 minut prej. Zamuda do 10 minut bo tolerirana; če je zamuda daljša od tega, si pridržujemo pravico, da zaračunamo 50 % vrednosti zamujenega termina.
Po opravljeni storitvi vračila denarja ne nudimo. Če pride do neželene situacije, vas vabimo, da nas o tem obvestite v roku 48 ur, saj vas bomo v tem primeru povabili v salon in skupaj poiskali rešitev. Reklamacij po preteku tega obdobja ne upoštevamo. Če bo pritožba ocenjena kot utemeljena, bomo popravilo opravili brezplačno, in sicer enkrat v roku 90 dni.
Naša prioriteta je izvajanje storitev na najvišjem nivoju in z največjo mero profesionalnosti. Da bi lahko to dosegli, vas prosimo, da nas ob rezervaciji termina obvestite o morebitnih alergijah, posebnih željah ali specifičnih potrebah, ki jih imate.